Odpowiedzi

2010-02-15T14:15:02+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
25*25=625m2
1 ar---------100m2
x arów------625m2
x=6,25 ara
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:15:33+01:00
25 m * 25 m = 625 m²

1 a = 100 m²
6 a = 600 m²

6 a < 625 m²

odp. Plac zabaw ma 625 m², czyli więcej niż 6 a.
1 1 1