Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:20:42+01:00
Czy jest zycie?
po co sie urodzilem?
czy moje zycie ma sens?
gdybym mieszkal w innym kraju to moje zycie wygladalo by inaczej?
dlaczego ludzie umieraja?
kazdy z nas ma do spelnienia misje?
dlaczego to wlasnie mnie dotyka cierpienie?
1 5 1
2010-02-15T14:25:18+01:00
Dlaczego żyjemy?
kiedy będzie koniec świata?
co w życiu ma sens?
dlaczego bóg zrobił dla nas tak wiele?
jak mamy się odwdzięczy za nasze zbawienie?
czy powinniśmy oczekiwać jeszcze więcej od życia?
co by było gdyby ...?
1 5 1
2010-02-15T15:56:23+01:00
Do ma największy sens?
Dlaczego żyję?
Po co istnieje życie?
Jaki jest najważniejszy cel w życiu?
Jakie powierzono mi zadanie?
Czy istnieje życie po śmierci?
Czy istnieje inne życie?
1 5 1