Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:36:33+01:00
1. Wolter i Monteskiusz .
2.Wypowiadał się w sprawach politycznych i wysunął ważny pogląd dotyczący funkcjonowania państwa.Stwierdził ,że władza w państwie powinna byc podzielona na władzę ustawodawczą ,wykonawczą i sądowniczą, niezależne od siebie i wzajemnie się równoważące.Zasada ta przyjęła nazwę trójpodziału władzy i stała się podstawą sposobu rządzenia w wielu państwach.
3.Kurcze tego nie wiem ,przepraszam ,ale chociaz tyle pomogłam , chyba nie odejmiesz mi za to pkt ?
2 5 2
2010-02-15T14:37:43+01:00
1. John Luck ,Monteskiusz ,Jean Jacques Rousseeau.
2. Aby wprowadzić trójpodział władz. Powstała więc władza sądownicza ,prawodawcza i wykonawcza.
3. Nie wiem . :(
1 3 1
2010-02-15T15:07:54+01:00
Wolter; Diderot; Monteskiusz

2. Trójpodział władzy : ustawodawcza, sądownicza, wykonawcza

3. Ameryka przez Jerzego Waszyngtona
1 3 1