Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:27:28+01:00
1. gdy uciekamy z domu martwią się o nas osoby najbliższe np rodzice
2. może nam coś się stać
3. w razie kłopotu jesteśmy skazani tylko na siebie
4. narobi to nam kłopotów i wstydu dla rodziców
Można porozmawiać o problemie z rodzicami, pedagogiem, wychowawcą, dyrektorem którzy załagodzą sprawę
2 5 2
2010-02-15T14:28:28+01:00
Nie jest to dobre unikniecie klopotow poniewaz jezeli ma sie jakies problemy to treba je rozwiazac a uciekajac z domu jeszcze dodajemy jeden problem.

jezeli mamy problem z nauka nalezy poprosic o pomoc kogos starszego
jezlei mamy problem osobisty to najlepiej porozmawiac z kims bliskim
1 5 1
2010-02-15T15:52:33+01:00
Uciekanie z domu nie rozwiązuje żadnego problemu. Jest to tylko chwilowa ulga. Jednak kiedy zostajemy sami, często doświadczamy uczucia strachu i lęku. Ucieczka to nagorszy z możliwych wariantów, ponieważ może nam się coś stac. Poza tym będzie to miało negatywny wpływ na naszą przyszłośc i tylko powiększy problem.
Lepszym rozwiązaniem problemu jest szczera rozmowa. Każdy ma kogoś w życiu komu ufa i komu powierza swoje sekrety.
1 5 1