Odpowiedzi

2010-02-15T14:26:03+01:00
1 koleżanka - a : 2 - x

2 koleżanka - a : 2 + x
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:28:37+01:00
A:2 - tyle by dostały po równo
a:2 + x - tyle dostanie ta która ma mieć więcej
a:2 - x - tyle dostanie ta która ma mieć mniej
Odp: Koleżanki dostały: jedna a:2 + x orzechów, a druga a:2 - x orzechów.
2010-02-15T14:33:26+01:00
Pierwsza otrzymała ½a+x orzechów a druga ½a-x orzechów.