Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:32:56+01:00
Panie Boże prosze Cię pomóż mi zrozumieć Twoje słowa. ześlij na mnie łaskę Duch Świetego. otwoz moje serce i moj umysl na Twoje słowo. Proszę Cie o to Panie Boże .
2010-02-15T14:50:24+01:00
Słowo Boże jest duchem i życiem. Słuchając słowa, napełniasz się Duchem Świętym. Maryja przyjęła słowo Boga, które zwiastował Jej Anioł, to znaczy pozwoliła, by Duch Święty napełnił Ją. W ten sposób stała się brzemienną i poczęła Jezusa.Później śpiewała, że duch Jej raduje się w Bogu.Przyjmuj sercem słowo Boże, napełniając się Duchem Bożym, byś radował się w Bogu
2010-02-15T19:32:28+01:00
O dobry Bożę . proszę Cię pomusz mi zrozumieć słowa które kierujesz do mnie, jest mi trudno, ponieważ jestem człowiekiem i jak inni grzeszę. bardzo chcę zrozumieć sens Twoich słow, ponieważ jestem przekonana,że z ich pomocą będę lepszym człowiekiem. Amen.