Odpowiedzi

2010-02-15T14:35:08+01:00
Starożytni filozofowie zadawali sobie najczęściej pytanie " jak żyć".Chcieli stworzyć idealne państwo. Niektórzy uważali że z życia trzeba brać jak najwięcej, cieszyć się chwilą a inni że powinno się żyć skromnie.

Wynalazki:

Archimedes z Syrakuz :
1.śruba wodna
2.udoskonalenie wielokrążka
3.machiny oblężnicze

Inni:
1.mapa świata
2.klepsydra
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:39:59+01:00
Z.1 Przeważnie najważniejszym pytaaniem było jak powstał świat i czym on jest. Jaki jest sens życia. Zastanawiali się również czym są różne rzeczy abstrakcyjne, typu przyjaźń, nienawiść, szczęście.
Z.2
-kalendarz
-klepsydra
-wodociągi
-śruba wodna
-mapa
-szkło
-papirus
-mydło
-cement
-pismo
Mam nadzieję, że pomogłam:)
16 4 16