Odpowiedzi

2010-02-15T14:40:34+01:00
Witaj ......... !
Co u Ciebie słychac ?
U mnie wszystko dobrze.
Ostatnio przeczytałam ksiazke pt.,,Akademia Pana Kleksa".
Moim zdaniem lektura wyla wyjatkowa poniewaz byla ona fantastyczna.
Jesli bedzie Ci sie nudzic przeczytaj ja.
Na poczatku nie chcialam jej czytac poniewaz nie lubie ksiazek.
Po paru dniach wziealam sie do czytania.
Na koncu kiedy skonczylam czytac chcialam jeszcze raz ale juz nie moglam poniewaz musialam oddac do biblioteki.


Pozdrawiam ....... .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:59:28+01:00
Witaj!
Na początku mego listu opowiem Ci o książce, którą niedawno przeczytałam. Książka ta nosi tytuł "Akademia pana Kleksa".
Jest to książka opowiadająca o przygodach dzieci w akademii. Dzieci uczą się bardzo zabawnych przedmiotów, po lekcjach bawią się przed akademią np. grając w piłkę. Do tej akademii chodzą tylko chłopcy o imieniu na literę A. Wg mnie ta książka jest fantastyczna, przygodowa i zabawna.
Jeśli lubisz takie książki to radzę Ci ja przeczytać.

Pozdrawiam


Mam nadzieję, że mogłam pomóc..; D