Uzupełnij zdania .
Energia wewnętrzna to suma energii . . . . . . . . . . . chaotycznego ruchu . . . . . . . . . . i energii . . . . . . . . . . . . ich wzajemnych oddziaływań.
Konwekcję nazywamy inaczej . . . . . . . . . . .
[ Tyle ile kropek , tyle liter ]
Proszę o pomoc !! :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:40:02+01:00
Kinetycznej
cząsteczek
potencjalnej
unoszeniem (co prawda napisałaś 1 kropkę więcej ale i tak myśle że to o to chodzi)

ps. naj rozwiązanie ? ;)
pozdrawiam
2 3 2
2010-02-15T14:40:04+01:00
Energia wewnętrzna to suma energii kinetycznej,chaotycznego ruchu cząsteczek i energii potencjalnej ich wzajemnych oddziaływań.
Konwekcję nazywamy inaczej unoszenie
1 5 1
2010-02-15T14:41:09+01:00
Energia wewnętrzna to suma energii kinetycznej chaotycznego ruchu czasteczek i energii potencjalnej ich wzajemnych oddziaływań.
Konwekcję nazywamy inaczej ruchem materii.

[tego ostatniego nie jestem pewna, ale wydaje mi się, ze dobrze] ;)
1 5 1