Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T14:40:05+01:00
Drogi pamiętniku,

Dziś jest poniedziałek,znów zaczą się kolejny tydzień- na szczęście ferii zimowych.
Jak dobrze, że nie trzeba iść do szkoły!
Wstałam sobie spokojnie o 10:00 rano, a nie musiałam sie zrywać skoro świt.
Śniegu duż napadało, więc postanowiłam pójść na narty.
Po krociótkim obiedzie poszłam na najbliższy wyciąg narciarski wraz z moją siostrą.
Na stoku było świetnie.
Zjechałam prawie 10 zjazdów.
Gdy szkończył się czas tego "białego szaleństwa" wrócilam do domu.
To była wspaniala zabawa.
Szkoda że ferie trwają tak krótko!


mam nadzieje że pomogłam
6 4 6
2010-02-15T14:42:30+01:00
NP coś takiego ;
15 luty 2010r.
Obudziłam się rano i zaczełam sie wybierać na wesele. Była to piękna, cudowana pogoda na imprezę świciło słońce i trochę padał deszcz. Bawiłam sie świetnie nastała godzina dwunasta poszłam do orkiestry i powiedzilam , ze chce zaśpiewać z dedykacja dla młodej pary piosenke pt "tytanik" . Gdy zaspiewałam ta piosenkę para przyszła mi podziękować i mówili, ze wszytskim az łzy z oczu kapały z wrazenia. To jest cos pieknego masz piekną barwe głosu. Gdy nastała godzina druga w nocy czas było jechac do domu. Wtedy z zaskoczenia 2 młodych kelnerów zaczepiło mnie i zaczeli sie wypytywać z kad jestem, ze ładnie spiwam i zebym nie marnowała swojego głosu. Byłam pod wielkim wrażeniem , bo jeszce nikt mi czegoś takiego nigdy nie powiedził


COś takeigo
MYsle że cci pomogłam :)
1 4 1