Odpowiedzi

2010-02-15T14:40:35+01:00
Możesz np wymyśleć :D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:43:22+01:00
Hej mozesz napisac tak;
Tegoroczne ferię spędziłam w domu.
Może nie były to moje wymarzone ferie,
ale bardzo milo je wspominam.
W ferie najcześciej grałam na komputerze
i w siatkowke. Jest to moja ulubiona gra.
W te ferie byly zawody w szkole. Nasza klasa zajela 1 mijsce.
Wygralismy puchar. Byla to najwazniejsza rzecz dla mnie.
Dlatego tez postanowilam przedstawic ja na mojej pocztowce.

Mam nadzije ze pomoglam ;D
3 5 3