Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:46:08+01:00
Według mnie praca jest wartością, dlatego powinniśmy ją szanować. W dzisiejszych czasach bardzo ciężko jest znaleźć dobrze płatną pracę, którą będziemy lubić, dlatego powinnismy szanować każdą pracę. Dzięki niej możemy utrzymać całą rodzinę, mamy stały dochód a ponadto możemy spełniać swoje marzenia oraz robic zawodowa karierę.
2 5 2
2010-02-15T14:46:59+01:00
Czy według Ciebie praca jest wartością? to pytanie zadaje sobie wiele osób. A moim zdaniem jak najbardziej zgadzam się z tym stwierdzeniem. dzięki pracy udoskonalamy swoje umiejętności i możemy się wiele nauczyć.uczy nas także docenia to co mamy ponieważ w każdej chwili możemy ją stracić a w dzisiejszych czasach bardzo trudno znaleźć nową ; )
1 5 1