Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:49:29+01:00
A) 10 s z przyśpieszeniem 0,8 m/s²

Dane :
a= 0,8 m/s²
t= 10 s
Szukane:
v=?

v=a*t
v= 0,8 m/s² * 10 s
v=8m/s

b)30 s z przyspieszeniem 0,5 m/s²

Dane:
a=0,5 m/s²
t=30 s
Szukane:
v=?

v=a*t
v=0,5 m/s² * 30s
v=15m/s


Pozdrawiam ;]]
41 4 41
2010-02-15T14:52:06+01:00
A=Δv/Δt

a)
a=0,8m/s²; t=10s
Δv=a*Δt= 0,8*10=8m/s
b)a=0,5m/s²; t=30s
Δv=a*Δt= 0,5*30=15m/s
7 2 7