Odpowiedzi

2010-02-15T14:53:37+01:00
1. odp x3+2x2+x-9+2x3-4x3+3=-x3+2x2+x-6
17 4 17
2010-02-15T14:56:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:58:08+01:00
1a)
x(x2+2x+1)-9-(-4x3+8x3-6)/2 =0
x³+2x²+x-9+(4x³-8x³+6)/2=0
x³+2x²+x-9+2x³-4x³+3=0
-x³+2x²+x-6=0

2) A: 3x2-xy B: -2y C: 3x
a) (A*B)*C
[(3x²-xy)*(-2y)]*3x=(-6x²y+2xy²)*3x= -18x³y+6x²y²

b) A*(B*C)
(3x²-xy)*(-2y * 3x)= (3x²-xy)*-6xy= -18x³y+6x²y²

c) (A+B)*C
(3x²-xy-2y)*3x=9x³-3x²y-6xy

d) A*C+B*C
(3x²-xy)*3x-2y*3x=9x³-3x²y-6xy
5 4 5