Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:53:39+01:00
Nie mam czasu więc tylko powiem jak zrobić
Musisz sprawdzić na mapie w którą stronę od Polski są te miasta i w zależności od tego odjąc (w lewo) dodać (w prawo)
1stopień - 4' (minuty)

jak odjemiesz/dodasz to wynik pomnoz sobie przez minuty i masz wynik x)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T14:57:44+01:00
W pekinie jest godz.3.35 ponieważ jest 7 godzinna zmiana czasu
w LONDYNIE GODZ.9.35 JEST 1 GODZ ZMIANA
W NOWYM JORKU GODZ 4.35 JEST 6 GODZ ZMIANA