TU JEST JEDNO ZAD. Z POLSKIEGO I JEDNO Z MATMY xD
POLSKI
Zad.1
Wyznaj co mają na sumieniu ludzie w twoim środowisku, jeśli chodzi o współżycie z przyrodą. A czy ty jesteś bez grzechu?

MATEMATYKA
Zad.1
Podaj nazwę graniastosłupa prostego, którego podstawą jest:
a)trójkąt równoramienny
b)trójkąt równoboczny
c)deltoid
d)kwadrat
pomocy......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:24:13+01:00
POLSKI zad 1. :
Ludzie w moim środowisku wyrzucają śmieci na ziemię, niszczą roślinność i zamiast używać koszów i toreb z materiału chodzą na zakupy z plastikowymi. Oprócz tego zamiast przejść się piechotą jadą z rodzicami autem, co zanieczyszcza powietrze. Jest to smutna sprawa, bo powiększa się dziura ozonowa. Ja też nie jestem idealny/a. czasami też wyrzucę papierek na ziemię, pojadę gdzieś autem, chociaż wiem, że takie zachowanie jest karygodne, bo niszczy środowisko. Od tej pory postanawiam się poprawić!

MATEMATYKA zad. 1 :
Jest to graniastosłup trójkątny.
graniastosłup trójkątny
graniastosłup czworokątny
graniastosłup czworokątny.

Sorry za pomyłkę. ;d

P.S - też przerabiam graniastosłupy. ;p
2010-02-15T15:25:42+01:00
Pl zad1
ludzie w mojim srodowisku szanuje wiekszosc przyrode niektorzy niszcza rozne drzewa,laki itp. no ale prawie wszedzie tak jest.


matma. zad 1
d) sześcian lub Graniastosłupem prawidłowym czworokątnym
c)graniastoslup osmiokatny
b)graniastoslup prawidlowy trojkatny.
1 5 1