Odpowiedzi

2010-02-15T15:03:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X+y=150----->x=150-y
x/3 + 2y/7=46
1/3*(150-y)+2/7y=46
50-1/3y /+ 2/7y=46
-1/3y /+ 2/7y=-4
-7y+6y=-84
-y=-84
y=84 chłopców

x=150-y
x=150-84
x=66 dziewcząt


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:08:32+01:00
X - ilość dziewczyn
y - liczba chłopców

x+y=150
1/3x+2/7y=46 /*3

x+y=150
x+6/7y=138 /*(-1)

x+y=150
-x-6/7y=-138

1/7y=12 /*7
y=84

150-x=84
x=150-84
x=66

spr:
1/3*66=22
2/7*84=24
22+24=46

Odp:Ten test pisało 66 dziewczyn i 84 chłopców.





1 1 1