Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:56:37+01:00
(12 1/3- 11 2/5):2/3=(12 5/15- 11 6/15):2/3=(11 20/15-11 6/15):2/3=14/15 : 2/3= 1 2/5
2010-02-15T14:57:48+01:00
12⅓-11,4 = 12⅓ - 11 4/10 = 12 10/30 - 11 12/30 = 11 40/30 - 11 12/30 = 28/30 = 14/15

14/15: ⅔ = 14/15 * 3/2 = 42/30 = 1.4
2010-02-15T15:00:14+01:00
11,4 = 11 4/10 = 11 12/30
12 1/3 = 12 10/30
12 10/30 - 11 12/30 = 28/30
28/30 : 2/3 = 28/30 * 3/2 = 84/60 = 42/15 = 2 12/15