Odpowiedzi

2010-02-15T14:59:10+01:00
Tzn. że jeżeli ludzie ciężko pracują to stają sie bogatsi,poniewaz zarabiaja pieniadze a jesli ludzie sie ucza to ich wiedza jest bogatsza i oni na ogol staja sie bogatsi
2010-02-15T15:00:35+01:00
"Mądrością i pracą narody się bogacą"

Myśl ta mówi nam że za ciężką pracę czeka nas nagroda. Mianowicie kiedy będziemy się uczyć i słuchać tego co ludzie mają nam do powiedzenia to dostaniemy nagrodę np pod postacią oceny w szkolę. Można ta myśl wytłumaczyć na przykładnie edukacji czyli kiedy będziesz się uczyć i zdobywać wiedzę przez lata twojej nauki dostaniesz dobrze zarabiającą pracę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:01:50+01:00
'Mądrością i pracą narody się bogacą'. Jest to zdanie, które mówi nam prawde o tym, że im więcej jest ludzi wykrztałconych, tym 'naród staje się bogatszy'. Ludzi wykrztałceni mają radość z tego co robią, ponieważ uczyli się tego i skoro praca sprawia im przyjemność starają się pogłębiać swoją widzę, dzięki czemu ulepszają nasze miasto, nasz kraj..
2 4 2