Poniżej wklejam tekst i pytania na które trzeba odpowiedzieć PO POLSKU.
1. Jakie jest stanowisko Anny w sprawie stroju szkolnego?
2. Czym anna uzasadnia swoją opinię?
3. Co wzbudza jej dodatkowe wątpliwości?
4. Dlaczego szkoła chce wprowadzić stroje szkolne?

tekst:
hallo leute
bei uns in der schule wird viel ueber schuluniformen diskutiert. Eine lehrerin die sich mit dem thema beschaeftigt, hat ein diskussionsforum organisiert. Sie selbst in klassenlehrerin der 8 Klasse. In ihrer klasse waren fast alle Kinder fuer schuluniformen. Bei uns war es umgekehrt. Wir sind alle total verschieden und es ist wahrscheinlich kaum moeglich, es allen recht zu machen. Da gibt es die einen, die nur in rosa t-shirts und mit handtasche sowie goldenem gruetel zur schule kommen, und die Anderen, die so etwas niemals anziehen wuerden.
Ich halte schuluniform fuer unnoetig. Bei uns in der Klasse gibt es ueberhaupt keinen markenzwang. ich frage mich jedoch, was das bringt, wenn man eine Schuluniform traegt?
Diese besteht meistens nur aus einem t-shirt, und enthaelt keine Hose. Und geht es bei teuren Kleidungsstuecken nicht eher um die Hosen?
Was meint ihr?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:15:09+01:00
1. Stanowisko Anny w sprawie stroju szkolnego jest negatywne czyli się nie zgadza na mundurki.
2. Anna uzasadnia swoja opinię tym że mundurki są nie potrzebne w jej klasie i nie ma u nich w klasie przymusowej marki.
3. Jej dodatkowe wątpliwości wzbudza to że jednak te mundurki są drogie i składają się ze zwykłych ubrań.
4. Szkoła chce wprowadzić mundurki dlatego, że według ich są modne mundurki w szkołach i każdy będzie musiał się ubierać w stroje szkolne.
2010-02-15T15:16:38+01:00
1.Anna uważa ,że mundurki są niepotrzebne.Nie chce się na nie zgodzić.
2. Anna uzasadnia swoja opinię ponieważ twierdzi że mundurki są nie potrzebne .
3. Ale wątpliwością pozostaje to że są one drogie i składają się z normalnych , zwyczajnych ubrań.
4. Szkoła postanawia wprowadzić mundurki ponieważ twierdzi że są one modne i każdy musiałby się ubierać w szlolne stroje.
1 5 1