Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:43:11+02:00
Niektórzy mają problem, nie mogą pogodzić się z faktem iż nic nie jest doskonałe. Problem przemijalności dotyczy każdego z nas. Nikt nie ma na to wpływu. Nie zrażajmy się faktem, iż nasze życie jest nietrwałe, nieubłagalnie bignie ku końcowi. Dla osób które mają preblemy dotyczące przemijania mam kilka rad.
Po pierwsze. Z każdą minutą jesteśmy starsi, ale tekże bogatsi o nowe doświadczenia, dojrzalsi pod względem psychicznym i duchowym.
Po drugie. Różne problemy rozpatrujemy pod innym kątem, podejmując najlepsze dla nas decyzje.
Po trzecie. Dojrzałość gwarantuje nam iż już nie popełnimy błędów z przeszłości, ponieważ człowiek uczy się na własnych pomyłkach.
Po czwarte. Jeżeli dokonaliśmy w życiu rzeczy szczególnych na pewno nie odejdziemy w zapomnienie. Jeśli byliśmy dobrymi ludzmi zawsze będziemy dobrze wspominiani.


Prosze :)
2009-10-12T18:46:08+02:00
- Życie przejmija,ale nie przejmuj się jest tyle rzeczy które możesz zrobić.
- To normalne, że życie toczy się dalej, korzystaj z niego tyle ile sie da.
- Spotykaj się z przyjaciółmi. rób wszystko co sie da, zebyś był/ była szcześliwa, a nie odczujesz mijajcego czasu.