Odpowiedzi

2010-02-15T15:05:10+01:00
1) x- cena przed obniżką
1200 zł- cena po obniżce

x-0,2x=1200
0,8x=1200
x=1500 zł- cena przed obniżką


2)
120-100%
75-x

x=75*100/120
x=62,5%- liczba 75 stanowi 62,5% ze 120, czyli jest mniejsza od niej o 37,5 %

9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:13:27+01:00
2
120-75=45
45/120 * 100%= 37,5 %


o 37,7%

1.
100%-20%=80%
1200*100%/80%=120000/80=1500

monitor kosztowal 1500


16 3 16