Odpowiedzi

2010-02-15T15:06:04+01:00
Dane:
Q=c*m*deltaT
c-ciepło właściwe wody = 4200 J/kg°K
Q-ciepło dostarczane = 84000 J
m-masa ciała = 1 kg
deltaT-przyrost temperatury
Q = cmΔT
ΔT = Q/cm = 84000/4200 razy 1 = 84000/4200 = 20°C
odp
przyrośt temparatury wynosi 20°C
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:29:58+01:00
WYNIK:
Q = c*m*ΔT
ΔT = Q/cm
ΔT =84000/4200 razy 1
ΔT =84000/4200
ΔT =20°C
1 5 1