Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:10:39+01:00
Najbardziej lubię się bawić z kolegami w złodzieja i policjantów. Zawsze w wakacje spotykamy się na placu zabaw przed naszym blokiem z naszymi rowerami i pistoletami na wodę. Ustalamy między sobą kto będzie policjantem a kto złodziejem. Potem bawimy się dopóki złodzieje nie zostaną złapani. Lubię tę zabawę bo możemy pojeździć na rowerach i aktywnie spędzić wolny czas. Po zabawie jedziemy na pyszne lody do sklepu obok i wracamy do domu. Bardzo lubię moich kolegów dlatego nie mogę doczekać się już wakacji kiedy znów będziemy bawić się w policjantów i złodziei.
1 4 1
2010-02-15T15:12:51+01:00
Najbardziej lubię bawić się z moimi przyjaciółmi w chowanego.
Pewnego dnia zdarzyło mi się szukać Eli, gdy w krzakach usłyszałem (am) pisk . Był to maly gołąb który wypadł z gniazda.Zaopiekowaliśmy się nim, a gdy dorósł, co roku przylatywał stukając w nasze okna. Nigdy go nie zapomnę :)
1 5 1
2010-02-15T15:17:05+01:00
Tak jak każde dziecko uwielbiam sie bawić.
Latem razem z kolegami/koleżankami gram w piłkę nożna/siatkówke gdyz jest to moj ulubiony sport. Lubię pływać, dlatego rodzicie często zabieraja mnie na basen. Gdy wychodzę z kolegami na podwórko biegamy i wygłupiamy sie. Zimą nie jest wcale nudno. Umawiam sie z innymi dziećmi na sanki. Jest naprawde fajnie. Rzucamy sie śnieżkami. Zimowa porą najbardziej lubię lepić bałwana.

:D:D:D