Odpowiedzi

2010-02-15T15:12:49+01:00
Ponieważ chcieli zademonstrować, że dysponują nową bronią o niespotykanej dotąd sile rażenia i że są w stanie zadać przeciwnikowi ogromne straty, sami nie ponosząc żadnych. Równiez miał to być przełom w wojnie i tak też się stało, bo Japonia poddała się.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:14:42+01:00
Na Pacyfiku Amerykanie usuwali Japończyków z zajętych przez nich wysp. Opór jaki stawiali japońscy żołnierze spowodował, że rząd USA podjął decyzję o użyciu bomby atomowej.
2 3 2