Odpowiedzi

2010-02-15T15:11:41+01:00
Piękna przyroda, rośliny i zwierzęta to dzieło boga. Uśmiechy na twarzach ludzi są, bo bóg tak chce. Deszcz albo słońce to pogoda, którą Bóg nam zsyła. Nasze życie i szczęście oraz nieszczęście to wszystko od Boga. Nawet gdy jest źle cieszymy się w duchu, bo to co się dzieje dał nam władca świata.
1 5 1
2010-02-15T15:14:30+01:00
Ślady Boga w opięknie otaczajacego świata zauważylam na codzien.
Dzis bardzo duzo slyszy sie o tym ze mlodziesz nie ma szucyku do starszych.
Jednak na Swiecie nie ma tylo zla.
W wile mijcach takich jak np szkola sa tacy ludzie ktorzy swojm postepowaniem daja swiadectwo ze sa uczniami, dziecmi Jezusa.
To właśnie w ich sercu mieszka Bóg.
Bóg jest tam gdzie jestb dobro, w czytych kochajacych sercach.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:26:17+01:00
My czyli ludzie zauważamy wiele śladów boga gdy wychodzimy na spacer to drzewa ,kwiaty cała przyroda jest dziełem boga .morza ,oceany ,rzeki płynące przez cały świata to wszystko jest jego dziełem .Ptaki zwierzęta My ludzie jesteśmy śladami jego dobra .Dlatego że on nas stworzył .Gdy zdarzają się cuda na ziemi np: jak jakiś człowiek ozdrowieje choć nie było na to najmniejszych szans wierzymy że Bóg miał w tym jakiś swój cichy udział. Moim zdanie to właśnie są ślady Boga.