Odpowiedzi

2010-02-15T15:18:24+01:00
A)
5mm=0,5cm-a
1dm=10cm-b
2cm-h
v=a*b*h
v=2cm*0,5*10=10cm

p=2ab+2bh+2ah
p=2*0,5*10+2*10*2+2*0,5*2=10+20+2=32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:23:05+01:00
A)2cm x 1dm x 5mm
2cm x 10cm x 0,5cm
V=2cm*10cm*0,5cm =10cm3
Pp=(2cm*10cm)*2=20cm2 *2=40cm2
Pb=2*(10cm*0,5cm)+2*(2cm*0,5cm)=12cm2
Pc=40cm2+12cm2=42cm2

b) ^ - pierwiastek
V =(2^2)3=16^2cm3
Pb=(2^2)2=8cm
Pc=8cm*6=48cm2
2 5 2