Odpowiedzi

  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-15T15:26:32+01:00
Kościół stawia przed chrześcijanami to,żeby przestrzegali dekalogu i w każdą niedzielę chodzili do kościoła.
7 3 7
2010-02-15T15:27:07+01:00
-uczestnictwo we mszy sw.
- trwala wiara w boga
-bezgraniczna wiara w boga
-przestrzeganie 10 przykazań świętych
-głoszenie wiary chrześcijańskiej
- nie wstydzenie sie jej
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:18:22+01:00
Kościół stawia przed wiernymi zadania tj:
-głoszenie królestwa bożego i wzywanie do nawruceni
-codzienna modlitwa za siebie i za bliskich
-współżycie z kościołem


wiem co piszę bo służe w służbie liturgicznej.
7 3 7