Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:34:43+02:00
Cynizm, postawa życiowa charakteryzująca się nieuznawaniem obowiązujących w danym środowisku praw i obyczajów, lekceważeniem przyjętych i uznanych wartości i zasad.
8 4 8
2009-10-12T18:35:29+02:00
Cynizm jest to postawa zyciowa charakteryzujaca sie nie uznawaniem praw i obyczajow ktore sa w danym srodowisku oraz lekcewaznemiem zasad oraz wczesneij przyjetych wartosci.
5 3 5
2009-10-12T18:38:18+02:00
Cynizm, postawa życiowa charakteryzująca się nieuznawaniem obowiązujących w danym środowisku praw i obyczajów, lekceważeniem przyjętych i uznanych wartości i zasad. Także doktryna filozoficzna.
5 3 5