Odpowiedzi

2010-02-15T15:15:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:15:37+01:00
Moim zdaniem najlepszą pomocą jaką możemy ofiarować osobie chorej i cierpiącej jest wspólna modlitwa z prośbą do Boga o zdrowie, a także wspólna rozmowa..
Nic tak nie pomaga choremu jak uśmiechnięta twarz i ciepła rozmowa..

Pozdrawiam ;]]
51 3 51
2010-02-15T15:17:03+01:00
To zależy od sytuacji, ale można spędzac z nia duzo czasu (jak jest samotna), no nie wiem sory ze nie dok
13 1 13