SKALA 1 : 20 000 000
1CM NA MAPIE
TO W TERENIE 20 000 000 CM
CZYLI 20 000 0 M
CZYLI 200 KM

Do ilu kilometrów w terenie pasuje 1 cm na mapie wykonanej w skali
a)1:2000000
b)1:50000000
c)1:100000000

prosze o rozwiązanie a nie tylko podanie odpowiedzi bo to troche dla siostry pomagam

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:38:26+02:00
A) 1:2000000
1 cm na mapie to 2 000 000 cm w terenie
1 cm na mapie to 20 000 m w terenie
1 cm na mapie to 20 km w terenie
b)1:50000000
1 cm na mapie to 50000000 cm w terenie
1 cm na mapie to 500 000 m w terenie
1 cm na mapie to 500 km w terenie
c) 1:100000000
1 cm na mapie to 100000000 cm w terenie
1 cm na mapie to 1 000 000 m w terenie
1 cm na mapie to 1 000 km w terenie
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T18:39:14+02:00
A.

1cm na mapie
to w terenie 1:2000000 cm
czyli 20000 m
czyli 20 km

b. 1cm na mapie
to w terenie 1:1:50000000 cm
czyli 500000 m
czyli 500 km

c.
1cm na mapie
to w terenie 1:100000000 cm
czyli 1000000 m
czyli 1000 km



2009-10-12T20:12:29+02:00
A) 1cm- 20 km
b) 1cm- 500km
c) 1cm- 1000km