Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:27:41+01:00
- Wór powłokowo-mięśniowy (oskórka, jednowarstwowego nabłonka, pod którym leżą pasma mięśni gładkich podłużnych)
- Jama ciała zwana jest schizocelem.
- Przewód pokarmowy (jelito przednie, otwór gębowy otoczonym wargami, gardziel i jelito środkowe, w którym odbywa się trawienie i wchłanianie, jelito tylne zakończone odbytem)
- Nie ma układu oddechowego i krążenia


2 3 2
2010-02-15T15:28:55+01:00
Cechy:
-pasożytuje w jelicie cienkim
-powoduje zatrucie
-powoduje niedokrwistość i niepokój