Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:28:26+01:00
Wartość tkwi w historii,są to namacalne dowody,że np.uczucia się nie zmieniają na przestrzeni wieków,nadal mamy dowody przyjaźni,miłości(pierścienie od zakochanych itp.),lub nienawiści(miecze) czy też chęci władzy(np.korony,berła).Jeśli ktoś kolekcjonuje np.obrazy to też może to byc wartość też pieniężna.
1 2 1
2010-02-15T15:41:04+01:00
Wartość przedmiotów zgromadzonych w muzeach i kolekcjach tkwi w ty ze są one stare. Dajmy na przykład taki karabin z II wojny światowej, jego załadowanie sprawiało duża trudność ale w tamtych czasach był to najlepsze rozwiązanie na broń palną.
Kolekcjonowanie np monet.Nikt nie zdawałby sobie wcześniej sprawy że będę one tak bez cenne w naszych czasach.
1 2 1