Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:29:11+01:00
Kochana Ewo! Dziś postanowiłem być oryginalny i zaprosić Cie pisemnie pod jabłoń obok czerwonych gruszek.
Mam zaplanowane z Bogiem muzykę i jedzenie, które jeszcze nie próbowaliśmy. O reszcie nie mogę mówić bo to niespodzianka moja droga!. czekam o zmierzchu pod jabłoniom.
twój nagi i zawsze oddany- Adam !

o kurczę sorry myślałem ze adam do ewy
ale co! chłopak też chce pisać ! to chłopak powinien zapraszać nie ? :)

6 4 6
2010-02-15T15:31:14+01:00
Drogi Adamie chciałabym zaprosić cie na piknik pod jabłonią dnia 17.02.10 o godz 16:30 twoja koleżanka z somsiedztwa:

Ewa
nauczyciel za taki zaproszenie wstawił by jedynkę