Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T15:27:23+01:00
Moim zdaniem na grzejniku ale on musi być ciepły ponieważ na strychu może być zimno
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:27:36+01:00
Na grzejniku poniewaz zjawisko parowania zajdzieszybciej dzięku większemu napływowi gorącego powietrza.
2010-02-15T15:27:56+01:00
Studenci to suszą skarpetki nakładając je na suszarkę do włosów... :)
A jeśli to jest prawdziwe pytanie to tam gdzie jest wyższa temperatura... jednak sugeruję grzejnik