Odpowiedzi

2009-10-12T18:40:31+02:00
Ludzie, rodacy, przyjaciele startuje do samorządu szkolnego ze znanych nam wszystkich przyczyn żeby żyło nam sie w szkole lepiej aby nam niczego nie zabrakło !! i wszystko było w jak najlepszym porządku dlatego koledzy i koleżanki pomóżcie dostać mi sie do samorządu i zagłosować na mnie będę wam bardzo wdzięczna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:45:29+02:00
SzkoŁa Uczy a Samorząd zapenia atrakcje

Wybierz mnie a nie bedzie nauki ~!

Nie chcesz ? nie głosuj !
Chcesz ? zagłosuj !

Zagłosuj na mnie a będzie super.

Zagłosuj na mnie a zobaczysz, co sie stanie ^.^

Jeżeli nie zagłosujesz...
... naprawde pożałujesz xDDD

Zagłosuj a skrócimy lekcje o 45 minut xDDD

Zgłosujcie wszyscy ! a szczególnie TY ; DD


To są przykłądy jakie były u mnie w Sql. xDDD
Powodzenia ;*****