Hej, Biorę udział w konkursie pt. Jestem wolny nie uzależniam się.

I nie wiem co narysować !
Robię plakat. na a3.
Napiszcie mi co mogę narysować.
Narysujcie projekt w paincie.
Można wycinać, wklejać ( wszystko można ) .

JEST TO KONKURS GMINNY !
CHCIALABYM COś ZAJąć.

CZEKAM NA PROJEKTY.

2

Odpowiedzi

2010-02-15T15:32:16+01:00
Np. narysuj dupęę z lufką i napisz palenie jest do dupy,
albo właśnie jakiegoś narkomana i daj duży tytuł "Bierzesz jesteś nikim"
Życzę wygranej! ;D;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:32:56+01:00
Narysuj sportowca - jako ty i grupkę menelów pod budką z piwem, próbującom Cię zatrzywać, ale ty się nie dajesz i biegniesz dalej.
Wiesz, żeby mieć lepszy efekt to sportowca na jaskrawe kolory, a tych meneli na takie szare, bure ...
Sportowca zrób na pierwszym planie, meneli z tyłu - w oddali. Radzę Ci abyć robiąc sportowca postarała się, a grupkę zakapturzonych małolatów zrób na odwal się. Mam nadzieję, że pomogłam.

Liczę na naj
Pozdro