Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:33:23+01:00
Od sufitu do podłogi
niech Ci rosną długie nogi.
Niech Ci rosną długie uszy,
jeśli wiersz mój Cię nie wzruszy.

1 5 1
2010-02-15T15:34:30+01:00
Przyjaźń nawet mała
bardzo się przydaje
z kumplem zawsze można gadać
no i zawsze jest zabawa!
Gramy w piłkę albo w karty
na pieniądze,nie na żarty
a jak idzie się ulicą
wszystkie laski na nas lecą
My bawimy się w macho
kazda z nich ma nas za ciacho
I ja bardzo lubię kumpla swego
Dam posiekać sie za niego!!:)
4 2 4
2010-02-15T15:35:10+01:00
Choć się często kłócimy
Mimo to się bardzo lubimy
Sprzeczamy się o wszystko
Lecz bardzo Cię lubię mała liszko
Jesteś moim najlepszym przyjacielem
Bez Ciebie byłbym kompletnym zerem
1 5 1