Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:35:28+01:00
Mój dom jest jedno piętrowy.Na parterze znajdują sie choćby takie pomieszczenia jak :kuchnia,salon,jadalnia, toaleta oraz pokój gościnny.Na pierwszym pietrze znajduje sie sypialnia moich rodziców, toaleta pokój mojego brata,pomieszczenie w którym znajduje sie prysznic oraz mój pokój. Mój pokój jest skromny. Łóżko znajduje sie przy prawej ścianie, nad nim jest plakat , po lewo kaloryfer a nad nim okno. Przy lewej ścianie można znalezć tam komputer i parę ciekawych plakatów takich jak:plakat reprezentacji Polski itp. Po środku pokoju znajduje sie dywan nad którym wisi lampa.
2 3 2
2010-02-15T15:36:50+01:00
Moj dom jest bardzo duzy i ma dwa piętra. Jest on pomalowany na kolor zielony. Przed domem znajduje się podjazd oraz bardzo ładny ogród mojej babci. W domu jest 6 pokoi, 2 łazienki oraz kuchnia. Pokoje maja rózne kolory scian, mój naprzykład ma kolor żóty. Mysle ze kazdemu spodobał by sie mój dom, gyz jest bardzo ładny
1 5 1
2010-02-15T15:39:02+01:00
Codziennie idąc do szkoły omijam pewien dom, który przykuwa moją uwagę. jest on biały z dużymi oknami przy których wiszą doniczki z pięknymi kwiatami. ma bardzo duży ogródek po ktorym biegają dwa małe psy. zawsze podjazd do garażu jest odśnieżony a cały dom wykończony jest z ogromną starannością. bardzo bym chciała zamieszkać w przyszłość w tak pięknym domu ; )
1 5 1