Odpowiedzi

2010-02-15T15:35:07+01:00
Roślina-płoć-szczupak glon-płoć-szczupak

Euglena zielona- rozwielitka- okoń - szczupak-człowiek

Fitoplankton- ukleja- okoń - szczupak - człowiek

Glon- rozwielitka- larwa ważki -błotnica stawowa-sum

fitoplankton-zooplankton-ciernik-wydra-człowiek

(to są z jeziora)



chyba jest dobrze :-)
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:40:34+01:00
Rogatek-zatoczek-kurka wodna(jezioro)
glony-rozwielitka-larwa ważki-czapla(jezioro)
glony-płoć-szczupak-czapla(jezioro)
morszczyn-ślimak-mewa(morski)
glon brunatny-ślimak-ośmiornica-foka(morski)
10 2 10