Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T15:37:50+01:00
W Polsce po pierwsze raczej nie ma szkół Japońskich :D
Więc nie wymienie , przynajmniej nie znam ,zeby jakaś Japońska szkoła w Polsce była :D
2010-02-15T15:38:11+01:00
Polsko-japońska wyzsza szkoła technik komputerowych w Warszawie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:38:18+01:00
Ja znam jedną:
PJWSTK- Polsko Japońska Wyższa szkoła Technik Komputerowych
I znajduje się ona w Warszawie ;)
1 5 1