Odpowiedzi

2009-10-13T18:01:40+02:00
Należy wkładać baterie do specjalnych pojemników, które potem specjalistyczny zakład odpowiednio zabezpiecza. Trzeba to robić, gdyż ogniwa (mogą [nie jestem pewny, czy zawsze]) wydzielać szkodliwe substancje do środowiska.
46 4 46
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:35:31+02:00
Z ogniwami bateryjnymi czyli z baterami należy postępować w taki sposób żeby najlepiej było je oddać do skupu czyli inaczej recyklingu baterii zużytych ponieważ zawierają one szkodliwe substancje dla naszej ziemii. A także dla ludzi.
68 4 68