Odpowiedzi

2010-02-15T15:42:28+01:00

Antarktyda jest przykładem wspólnego dziedzictwa ludzkości ponieważ jest dorobkiem ludzkości, który nie podlega własności suwerennych państw.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:43:14+01:00
Antarktyda jest dziedzictwem ludzkości ,ponieważ nie należy do żadnego kraju w większości tylko mieszkają na niej różne narodowości ,ale nigdy na stałe.Dlatego jest dziedzictwem =całej ludzkości.
2 5 2