Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:41:53+01:00
Trójkąt prostokątny powstaje jeśli przeciwprostokątna jest średnicą okręgu a 3 wierzchołek leży na tym okręgu.

1. Wyznaczyć środek odcinka AB
2. Narysować okrąg o środku w punkcje środka odcinka AB
3. Wybrać dowolny punkt na okręgu i połączyć z końcami odcinka AB
4 3 4
2010-02-15T15:45:01+01:00
Mi się wydaje,że to możesz zrobić:
1.Narysuj podstawę trójkąta o małej długości i narysuj przeciwprostokątną o dł 6cm. I potem tylko zmieniaj długości podstawy.