Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:48:58+01:00
- trójkąt dowolny w zależności od rodzaju (równoboczny 3)
- trójkąt równoramienny 1
- romb 2
- równoległobok nie posiada
- trapez w zależności od rodzaju
- trapez prostokątny 0 (jeśli jest prostokątem to 1)
- trapez równoramienny 1
- deltoid 1
- koło nieskończenie wiele
2010-02-15T15:51:34+01:00
Ile osi symetrii mają podane figury
-trojkąt dowolny - ani jednej
trójkąt rownoramienny - jedną
-romb - dwie
rownoleglobok - ani jednej ( jeśli chodzi o zwykły równoległobok)

trapez - ani jednej
trapez prostokątny - ani jednej ( jeśli chodzi o zwykły trapez prostokątny)
trapez równoramienny - jedną
deltiod - jedną
koło - nieskończenie wiele