Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:54:12+01:00
Mój ulubiony program telewizyjny to Mam Talent.
W tym programie możemy patrzeć na ludzi, którzy chcą, aby ich talent został odkryty. Jest to mój ulubiony program, ponieważ w każdym odcinku możemy zobaczyć coraz lepsze talenty.
4 3 4
2010-02-15T15:54:39+01:00
Moim ulubionym programem jest Szymon Majewski Show,gdyż jest on bardzo zabawny.Zawsze oglądam powtórki ,ponieważ leci on późnym wieczorem.W programie zawsze występują dwie gwiazdy.które opowiadają swoje śmieszne historie lub wykonują zabawne zadania.
3 3 3
2010-02-15T15:58:24+01:00
Mój ulubiony program telewizyjny to ...... Wybrałam/wybrałem ten program,ponieważ ten program jest bardzo ciekawy.Jest on również zabawnyi pouczający.Opowiada o......
2 5 2