Odpowiedzi

2010-02-15T15:53:50+01:00
Według mnie oglądanie seriali to jest strata czasu.
Lepiej iść sobie pobiegać . dlaczego oglądanie to zły wybór?
a. przyciąga nas a my nie możemy się oderwać
B. zabiera nam to dużo czasu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:58:04+01:00
Według mnie oglądanie telewizji do dobry wybór a zarazem strata czasu.Dobry wybór z tego powodu, że może się z np.wiadomości jaka będzie pogoda co się dzieje w polityce i nie tylko więc dobry wybór.Strata czasu ,ponieważ zamiast oglądać bajki czy seriale możemy iść np.zaczerpnąć świeżego powietrza pojeździć na rowerze spotkać się z kumplami.





Mam nadziej, że ci trochę pomogłam
1 1 1