Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:55:13+01:00
Dali Juli truciznę,taką żeby wyglądała na martwą ale trwała ona tylko chwile.Kiedy Romeo ją zobaczył to popełnił samobójstwo,chwile po tym Julia się obudziła i zobaczyła martwego Romea,chwile po tym sama popełniła samobójstwo
5 4 5
2010-02-15T16:00:25+01:00
Oboje giną z miłosci..
Romeo widząc swoją , ukochaną , nieżywą [ która byla otruta.. i miala sie obudzic przed zmierzchem] ale on przybyl wczeniej zabil się.. a Julia keidy sie obudziala i zobaczyla go martwego..z milosci wbila sobie w serce ostre narzędzie..
3 4 3