Odpowiedzi

2010-02-15T16:01:16+01:00
10.8 cm x 200=2160cm=21,6m=0,0216 km -tyle w terenie
10,8 x 500=5400cm=54m=0,054 km-tyle w terenie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:04:17+01:00
A)
1:200
1 cm - 2 m
10,8 * 2 = 21,6 m (21 metrów i 6 milimetrów)
Odp: 10 cm 8 mm (10,8 cm) na planie to 21 m i 6 mm (21,6 cm) w terenie.

B)
1:500
1 cm - 5 m
10,8 * 5 = 54 m (54 metry)
Odp: 10 cm 8mm (10,8 cm) na planie to 54m w terenie.

@EDIT Ajjj, jednak ktoś mnie wyprzedził ^^
1 5 1