Odpowiedzi

2010-02-15T16:02:22+01:00
A) (1/2)*(3a - 2)=-1+1,5a
b) dwie-trzecie(1,5 + 3x)=1+2x
c) k(3l + 2m)=3kl+2km
d) -p(r - 5s)=-pr+5ps
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T16:02:32+01:00
A) ½(3a - 2) = 1,5a-1
b) ⅔(1,5 + 3x) = 1+2x
c) k(3l + 2m) = 3lk+2mk
d) -p(r - 5s) = -pr+5ps

2 5 2
2010-02-15T16:04:50+01:00
A) ½(3a-2)=
=1,5a-1=
=1,5a+(-1)

b) ⅔(1,5+3x)=
=1+2x

c) k(3l+2m)=
=3kl+2km

d) -p(r-5s)=
=-pr+5ps